SM-final

Igår vad det som sagt SM-final i amerikansk fotboll och jag har varit supertaggad i en hel vecka. Det gick åt helvette och dom spelade som kärringar! Dom tog sig till final men sen var det som att allt bara försvann. Offence spelade riktigt bra med defence går inte ens att kommentera. Johan fick knappt spela någonting och det var hans sista match eftersom han ska sluta spela nu så han var inte glad för 0,000001 % igår : ( Han och Moe spelade lite i första quartern men inget i andra eller tredje. Sedan fick dom spela i fjärde när Arlanda låg under med typ 40 poäng och hur taggad är man på att spela då.. Matchen slutade 39-70. Och om man får 39 poäng i en SM-final borde man vinna! Efter gråt och ilska gick vi ifa till Fridays och åt grym middag och tog en öl. Planen var att vi skulle till Berns och festa hela natten men vi åkte hem och var hemma vid 12 ist. Jag la mig i sängen och somnade på en sekund. 

På läktaren var det iaf röj. Jag vrålade så jag trodde att magen skulle vända sig ut och in. Visselpipor, tutor, trummor, hysteriska flickvänner och massa fina afficher och ballonger som vi fixat innan. Arlanda klacken ägde helt enkelt. Stockholm hade inte ett jota, dom ÄR sämst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback