tisdag.

Idag har vi haft en heldag i skolan. Känns ovanligt att komma hem, titta på klockan och se att den redan är halv 4. Men efter nästa måndag då tentan är är det så dagarna kommer fortsätta tills LIAn. Som tur var hade vi Rolf idag som är betydligt lättare att lyssna på om man jämför med många andra föreläsare. Jag fick ytterligare ett nej idag från en LIA plats, så paniken växte ytterligare ett snäpp. Igår försökte Claes övertala mig att vara på Svenska Möten så jag frågade Cissi som vart där tidigare och hon sa att det var jättebra. Så jag har nyligen skickat ett mail till dom, hoppas, hoppas, hoppas!!!

Måste plugga ekonomi men är så himla otaggad! Hinner nog inte ner till stan för att säga upp lägenheten den här veckan, får nog bli nästa måndag då vi slutar direkt efter tentan.  

Jag vill ha partykort från Emma, gimme!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback