tisdag.

Emma!! Logga in på msn då! Jag har ton med skvaller till dig och jag måste dela med mig av detta!!

Idag var en jobbig dag i skolan, förstod bara lite lite lite. Fy, varför ska vi lära oss mer saker idag när tentan är på fredag. Det är tillräckligt med 11 kapitel ett till behövs inte. Men efter att vi slutat kl 12 var vi lite duktiga och satt kvar till halv tre och pluggade. Eller vi försökte, blev en massa babbel ist. Så går det om 7 tjejer ska plugga tillsammans. Men när jag kom hem blev det andra bullar! Har gjort frågorna till kapitel 1-6 som jag ska läsa in nu. Kapitel 7 kunde jag helt utantill så imorrn ska jag fick och träna på kapitlerna 8-12. Och på torsdag blir det allting!

Jag har fått en yogamatta!!! Precis vad jag önskade mig, visserligen i födelsedagspresent i november men jag fick en nu! Och gissa av vem.. av Johans mamma : ) Hon hittade en som var jättebillig som hon köpte till sigsjälv och eftersom jag precis köpt en pilatesboll köpte hon en till mig också! Åååå, vad snällt!!! Riktigt rörd! : )   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback