torsdag.

Idag är jag ledig vilket betyder sovmorgon! Underbara sovmorgon. Det ända som är dåligt med det är att jag får ännu svårare att somna på kvällen, men morgonsömnen är ju den bästa : )

Idag ser det ut som det skulle kunna spricka upp på himlen : ) Isf ska jag ta mig ut på en långpromnad. Men det är fortfarande lite jobbigt att gå ut och promenera eftersom jag inte vet några bra promenadvägar. Den väg jag brukar gå tar bara 20 minuter.. Men ut ska jag! Annars så lär det bli en hel del ekonomiläsning. Tänkte gå igenom kapitel 8,9 en gång till för att banka in det ordentligt till tentan! Och så ska jag skriva om massa anteckningar så jag för struktur i häftet.

Igår sa Claes till oss att vi ska försöka skriva upp tre saker varje dag som vi är solta över att vi gjort, tänkte ge det ett litet försök.. Igår...
1. Jag tränad pilates hur trött jag än var!
2. Jag förstod alla övningsuppgifter i skolan.
3. Jag valde skolan före kärleken ?
 

Jag är sexuelltfrustrerad!! Det liksom kryper i hela kroppen på mig, men imorrn ska jag hem : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback