trist sexblogg..

Idag tipsade Alexandra och Camilla mig om en sexblogg som skulle vara värsta, värsa! Dom trodde den skulle passa mig och det trodde jag också. Självklart sökte jag upp den och läste. Det är lika kul att läsa om sex som att ha det, eller nästan iaf ; ) Men, nej.. Bloggen var jättetråkig, inge sexig alls. Jag läste en hel del men den var bara tråkig. En tjej som gillar sex, vill skriva om det men gör det dåligt. Herregud, jag skulle lätt kunna skriva värre saker! Jag vill också ha en sexblogg och har funderat på att skaffa en. För vem gillar inte att skryta om lite grymt sex? En gång skev jag till och med ett långt inlägg men valde att behålla det för mig själv. 

Ja, det var det för tillfället..
Matlagning nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback