tvångsflytt!

Nu har Johan fått en mindre utskällning av mig för att han inte förstår att jag inte vill bo i Väsby hela mitt liv. Jag sitter och glor på lägenheter över alla olika stadsdelar runt Stockholm men inget av mina förslag är bra : ( "Djurgårn är fint" JA, men det är ju inte speciellt realistiskt att kunna flytta dit ju! Jag har satt en max gräns på 3 år till i Väsby sen ska jag tvångsflytta Johan dit jag vill! Jag vill bara ha något nytt och göra som jag vill från första början och så är jag bara allmänt trött på Väsby. Visserligen var jag med när Johan flyttade dit vi bor nu men det blir inte samma sak att göra om där nu och så känns det onödigt eftersom vi SKA flytta!!

Jag kanske först och främst borde tänka på att förflytta mig från Västerås till Väsby på heltid..

Kycklingben med ny variant på marinad i ugnen : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback