tvättmaskiner från stenåldern!

Det blev ingen skoshopping med Lee,Lee :( Dom dumma tvättmaskinerna muppar sig, 2 h och 30 min! Herregud så lång tid tog säker inte ens världens första tvättmaskin på sig! Och jag måste ju få upp och torka tvätten.. Jag har bestämt mig för att ta en promenad ner till stationen senare istället för att ta bussen. Man måste ju ta vara på det fina höstvädret! Och medans tvätten torkar blir det lite pilates!

Det står en golvbil här utanför mig. Såg att dom bar in en matta av något slag. Det betyder att dom byter golvmatta i lägenheten bredvid mig, undra hur mycket det kostar.. Jag är rädd att jag också kan behöva göra det när jag flyttar eftersom jag mitt på golvet har en 1,5 cm stor brännfläck från vattenpipan. Känns inte helt okej! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback