billig mat och läsning.

Desperet går i repris på kanal 5 nu. Det blir man ju alltid lite glad av : )
Tog en minipromis till Ica och köpte lite mjölk, bröd och billig mat. Jag längtar tills jag kan köpa vettig mat och inte bara pulversoppor för 10 kr, blodpudding för 8 kr och pulvercarbonara för 10 kr.. Det blir rätt så trist i längden! Jag vill ha råd att äta lax och kött! När jag flyttar hem på heltid, då ska vi också ha råd med det!

Igår läste jag ut min "SEX som JAG vill ha det" hoppas att det kommer en uppföljare : ) Så nu ska jag sätta igång och läsa "Den tusende gången" som jag lånat av Emma. Ska tydligen vara hemsk, men det är ju för tillfället ett av de teman på böcker jag läst senaste tiden. Gissar på att det blir sträckläsning!

Senare ikväll blir det pilats igen! 



På bröllop i sommras, fredagsflum, på en elefantrygg i Thailand! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback