super fredag!

Idag är jag nog världens gladaste! På riktigt : )
Det är fredag, det är sol och jag har slutat! Plus att jag och Jenny var grymma på ekonomin idag!
Jag har gjort ett stopp i lägenheten i Västerås innan jag åker hem. Tänkte först köra mitt pilates program, men det är fredag och då blir man 1000 gånger otaggad till träning! Dvs om det inte skulle vara ett medelpass/ skivstångspass med Malin i Väsby! Så jag ska äta lunch och sedan ta mig hemåt.
 
Fick ett mail från Sanja idag som undrade om jag kommer på matchen imorrn och det är väl klart jag gör : )
Arlanda Jets - Carlstad. GO JETS!! Ska bli kul att träffa fotbollsfruarna igen har ju inte varit på någon match sedan uppehållet i sommras. Inte lika kul om inte Johan spelar.. Om dom vinner kommer det dessutom bli ferre!

Jag vill att något kul händer ikväll!!

          

Jag saknar som det var förrut!

Kommentarer
Postat av: Emma

Gaaah! SPB! Bäst på ALLA fester i hela världshistorien!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback