tisdag.

Idag tog jag mig till Västerås. Men det var trist eftersom Johan är hemma idag också, då kunde vi ha haft en till mysdag tillsammans! Lektionen idag var inte jätteansträngande men den gick långsamt, ska räkna lite nu på eftermiddagen och se om jag äver klarar av de svårare uppgifterna. Sedan blir det handla massa mat nu när jag fått pengar, ska även ringa till han som säljer barbordet och bestämma när jag ska komma och hämta det. Halva priset från Ikea! Får se om vi lyckas sätta upp det redan nu i helgen, pappa kanske vill komma och hjälpa till igen : )

Igår fick Johan en lååång ryggmassage av mig så jag ska få min på fredag kväll, längtar! Vi planerar även att äta fondue som var en hel evighet sen och dricka lite god alkohol! Ska även ha en shoppingdate med Emma inne i staden på dagen! 

ALLA borde köpa Marabou Amigo, godaste cokladkakan och min nya favorit. Vi har ätit en liten och en stor sån i helgen! Det är den tiden på månaden så nu får jag vara lite onyttig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback