Familydate!

I lördags kväll hade vi återigen en fabulös släktdate. Och jag lovar att våra släktdater är 100 gånger roligare än allas andra! Inge sitta sitta vid bordet och leka trevlig här inte! Mamma fyllde även år så vi firade lite extra mycket. Emma och Markus joinade också vårat party, och Sus och Doglas kom senare på kvällen. Mycket skoj var det! Till en början blev det en stooor balja med sangria som Sten och Annica fixat ihop. Till middag hade Mutti lagat supergod risotto som jag vräkte i mig på en sekund. Sen fortsatte kvällen som de brukar göra: massa, massa dans och massa, massa viin! Eftersom vi alla just nu är förälskade i Mamma Mia och lyssnade vi på Abba och vrålade till "Lay all your love on me" Samt spelningslistan från bröllopet vilket betyder även min musik : )

Nästa familydate blir det antingen bowling/ karaoke/ sing star : ) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback