en otrolig lördag!!

Igår var en helt fantastisk, grym, makalös, helt otrolig dag!!

Vid två tiden tog jag mig hem till Sanja för att förbereda lite saker inför matchen. Vi gjorde en jättefin banderoll som det stod Arlanda Jets på, massa skyltar med Offence, Defence och Touchdown och så blåste vi oranga och svarta ballonger. Sanja bjöd oss också på bullar och chips, mums : ) När klockan närmade sig fyra gick vi allihopa ner till planen och inväntade att våra pojkvänner och hjältar skulle inta planen. Och det gjorde dom och vi vrålade á la fjortis på en Rix FM konsert gånger 1000. 

Det var så fruktansvärt spännande och jag har ALDRIG varit så engagerad i någonting i hela mitt liv! 1 000 000 gånger mer spännande än en VM final i vilken sport som helst! Jag skrek, hoppade, svor, slog en glädjepink och grät nästan i sista quartern när Carlstad ledde över Arlanda med en poäng! Arlanda gjorde en touchdown med 1.40 kvar på klockan och min mage höll på att explodera! Och fler än 3 tillfällen var Carlstad såååå nära på att göra ytterligare en touchdown men Arlanda höll emot och Carlstad gjorde som tur var massa misslyckade passningar. PUH! Arlanda vann och nästa söndag är det SM-final och då kommer vi vara lika taggade då!

Sedan blev det kväll och vi drog hem till Matte och Celeste på lagfest. Mina fotbollsfruar var självklart där och det var så fruktansvärt roligt. Det var sån otrolig stämning och alla var så glada för matchen, wiiii! Sedan skulle vi ut till Kung Carl men då var vakten dum i huvet och påstod att jag vinglade när jag druckit 5 öl och var helt klar i huvet. Åååå, jag blev så himla arg! Men det var väl bara att acceptera läget och ta en taxi hem..

FAB!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback