virtuell drink ;)

Nu har jag och Emma tagit en virtuell, mycket trevligt! Emma drack en cider och jag en SanFran! Så får man lov att göra om man inte hinner ses på helgen, så vi har redan en inplanerad virtuell date tills nästa helg också! Men förhoppningsvis hinner vi se varandra in real life också! 

Nu väntar jag på att min kärlek ska komma hem från jobbet. Han är det fast han är slarvig som satan så jag måste städa så fort jag kommer hem på fredagarna.. Tänkte till och med börja laga mat. Ska se om jag hittar något i den tomma kylen och frysen..

Imorgon innan matchen ska jag och några hem till Sanja och göra fina affischer för pojkarna och heja ordentligt. Man skulle ju ha pompoms egentligen men då kanske dom "riktiga" cheerleaders blir sura.. Sak samma det är inte dom som är tillsammans med spelarna ; ) Haha, muppiga jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback