vad händer imorrn?

Mailade Curt angående kapitel 15 i ekonomin. Fick det trevliga svaret att det inte ska vara så mycket från det på tentan. Dessvärre kan jag heller inte det lilla som ska vara med! Imorrn har vi Rolf så jag får fråga Curtan på onsdag om huuuur man gör! Imorrn är det första dagen på nästan 4 veckor som vi går längre än till 12. Halv 4 slutar vi, kommer bli kämpigt och vi vet inte ens vad vi ska göra.

Har redan fått nej från ett av de tre LIA platserna jag skickade mail till idag :( 

Har gjort lite pilates här hemma, det känns som att det inte räcker. Såfort jag flyttar hem är det Friskis som gäller! I veckan ska jag säga upp lägenheten! Det betyder att om 12 veckor är jag 100% inflyttad i Väsby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback