vem plingar på dörren?

Det blev ingen pluggdate idag så vi ska stanna kvar i skolan imorrn, äta lunch och superplugga. 
1. Idag är jag stolt över att jag lyckats sy en jättefin tröja! Eller jag sydde på nr 27 på ryggen. Imorrn ska Johan på och ett A för Arlanda Jets : )
2. Jag gjorde grymma magövningar nyligen. Den "perfekta magen" will return! Eller?!

Ikväll ringde det på dörren! Vilket det aldrig gör om jag inte vet att någon ska komma. Jag öppnade vilket var årets misstag, det var radiotjänst! Snabbt som tusan skrev han massa saker på en lapp, gav den till mig och tvingade mig att skriva på. Så snart kommer en faktura med en massa hundra :'( Jag försökte fråga honom lite saker men han började gå och ville inte alls svara! Vet någon hur detta funkar? Går det att säga upp direkt när jag får mina kunduppgifter? Jag är inte skriven här spelar det någon roll? BAJS!!!

Men nu ringer min älskling!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback