40 minuter

Dagen lider mot sitt slut, har 40 minuter kvar.. Försöker få tag på en person som ännu inte checkat in, det betyder att jag måste stanna tills denna människa kommer! Han har inte bokat middag så de är inte alls säkert att han kommer till sju heller.. Sitter och räknar lite fakturor så länge.

Önskade HEAT på Mix Megapol som vi lyssnat på hela dagen då vi inte haft några gäster. Och dom spelade den minsann men dom sket i min fina hälsning jag skrivit. Lite dumtigt faktiskt!

När jag kommer hem kommer jag nog decka på en halv sekund!

Frågan är om det är bra för mig om vi delar på en rose imorrn Emma :(

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag förstår det! Tur att helgen är lång så man kanske hinner ses ändå, om ni nu inte ska till landet förstås (:



Krya på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback