bästa efterfesten!

Johan är dum och fixar bara med hans playstation, jag vill ju festa! Men det kan jag ju faktiskt göra själv på sidan om tills han vill joina mig. Men förhoppningsvis är det snart! Grillen byttes ut mot falukorv och makaroner denna kväll, det var för kallt för att stå ute och grilla! Får bli en varmare helg!

Jag kom precis på världens bästa efterfest, eller en av dom. En efterfest som inte är som alla andras. Det var sommar, klockan var 5 och jag och Veronica gick hem från Erik veckan efter Brasilien. På den tiden hade vi ett så kallat Caripirinha beroende.. Veronicas föräldrar var hemma så vi smög in i köket och gjorde oss två Caipisar (väldigt svårt att krossa is tyst!) Sen satt vi och smögdrack dom på hennes rum och lyssnade på techno :) Andra favoriter är ju den flygande mattan, vinshots och glass med popcorn! Lovely times!!!

 
Caipis tillverkling do Brasil :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback