en riktig pärla :)

Åååå, nu har vi hämtat min bil. En riktig pärla : )
Det blev varkar alternativ 1, 2 eller 3 på min lista. Vi åkte hem och tog ett bad istället, var så fruktansvärt kallt ute! Kanske blev ett medel/pulspass imorrn iaf, tycker inte om dom men jag börjar få panik av min träningsslacker period! Är inte många veckor kvar till bikiniperioden nu.. Och en bikini "måste" jag också köpa!

På torsdag är jag troligtvis ledig. Då bli det vaxning, shopping och pluggande! Det visade sig att syster köpt två av de tre klänningarna jag vill köpa men det skiter jag i för dom är vackra och jag har suktat efter dom i flera dagar nu!

Är det något vettigt på tv ikväll?


Min nya skönhet!

Kommentarer
Postat av: Annica

Så fin! Se till att använda det där rattlåset som pappa köpte till dig nu ;)

2009-04-20 @ 23:46:05
Postat av: leelee

Va sööt bilen är =)

2009-04-21 @ 08:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback