fredag.

Idag är det fredag gott folk. Tyvärr spelar det inte så stor roll för mig eftersom jag ska jobba imorrn. Tokigt mycket kommer det bli. Hinns inte med någon intervju idag så någe pluggande blir det inte ikväll och troligtvis hinner jag inte till träningen eftersom den börjar redan 17.15. Och eftersom jag börjar kl 11 imorrn hinner jag inte gå på passet som börjar kl 10 imorrn. Näär ska jag hinna träna egentligen?

Nej man ska inte klaga så mycket när solen skiner och det är varmt ute! Fick ett sms från H&M att mina varor levererats idag så när jag slutar ska jag svänga förbi Format och hämta allt : ) Jag vill ha en myskväll men eftersom det kommer vara fotbollssoffa hemma hos oss så blir det inget med det. Skitsport rent ut sagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback