Historien om Forrden :(

- I lördag när vi satt på Flyt ringde min telefon, anonymt samtal.. Det var POLISEN som sa att min bil blivit stulen och upphittad i Smedby! Kl 8 på kvällen ringer ytterligare en polis för att säga att den är upphittad i Smedby.
- På söndag morgon åkte vi för att hämta upp bilen. Den var borta så jag fick anmäla den stulen IGEN!
- Igår, halv 2 på natten ringer polisen. Dom hade hittat den längs vägen till Kairo i diket.
- I förmiddags åkte vi dit för att hitta den, vilket vi gjorde! Taket var instampat, ena sidan var helt kvaddad, ena lyset var paj och den var helt dränkt i lera. Antagligen någon som kört rally uppe i skogen och sedan sladdat av vägen i den skarpa kurvan och hamnat i diket. Med Anders bil lyckades vi dra upp den, ena däcket var punkterat så vi fick byta det och sedan bogsera den till pappa eftersom ingenting fungerade.  

Så det var min lilla Fooord det :(
Redan imorgon ska vi ut på biljakt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback