kuk hockey!!!!

Helvettes, jälva, skit helvette!! Asså, jag förstår mig inte på folk som gillar hockey, muppar och nördar hela bunten! Det är ni och er passion för den där skiten som gör att feman bestämt sig för att visa SM slutspel istället för Desperate! Där förstördes min kväll! Ville äta Veronicas underbara kyckling&feta gryta och njuta till mina serier. Men icke! Men jag har ju iaf sån tur att Johan inte heller vill se.  

Något bilkollande blev det inte heller :( Dom stänger redan kl 18 vilket är lite skumt när vi vanligt folk slutar fem.. Ska ringa pappa nu och bildiskutera lite..

Kommentarer
Postat av: Emma

Men jag måste iaf vara den bästa muppnörden (: Intressant hur jag alldeles nyss blev helt exalterad över att det var hockey på TV och du blev tokförbannad :p Och detta TROTS att både jag och Markus gillar Desperate ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback