Långfredag!

Vi tog en sovis idag, det behövde vi båda två! Det är ett skivstångspass nu kl 11 men det får jag inte gå på :( Får panik när jag vill men inte kan träna. Kanske kan ta en lång mysig promenad iaf det borde väl gå bra tycker jag! Idag ska vi nog bara ta det lugnt, funderar på om vi ska grilla ikväll eller om vi tar det imorgon istället. Måste hur som helst köpa lite påskmat!

Igår kom Christer förbi och glodde på film, Superhero movie röstade dom fram. Själv ville jag se på Last king of Scotland, så här i efterhand önskar dom nog att dom lyssnat på mig. Överdrivna parodier är mer jobbiga än roliga.. Får hoppas att dom lyssnar på mig nästa gång!   

Det är massa barn på gården som leker krig så stackars Dori vågar inte gå ut.

Rockmorgon har vi, sånt gillar jag :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback