lördag!

Guud vilken underbar dag!!
Vaknade redan kl 8 och var helt utvilad, tänk att det aldrig händer mitt i veckorna.. Kl 9 gick jag upp och gjorde mig redo för jobbet och år frukost ute i solen. Underbart! Inte för att frukosten i sig var underbar utan det var underbart för att jag kunde sitta ute solen i kjol och t-shirt utan att frysa. Inte ens jackan behövde jag när jag gick till bilen i mina älskade döskalle skor. Tänkte gå in dom till och från bilen varje dag för att slippa skavsår. Värt ett försök..

Kom till slottet, bytte skor, gick runt i 30 minuter och fick skavsår av dom skorna istället! Jag fick för mig att de var ett par snälla skor som inte skulle ge mig det, men inte. Och de dumma plåstret vill inte fastna på hälen så jag har försökt att trejpa fast det. Funkar inte jättebra, skulle behöra SILVERTEJP!!

Till när jag kommer hem ikväll har jag beställt en rosa drink, hoppas min karl inte gjömmer det! Sen ska vi grilla och jag ska göra minst två Cosmokannor : )

Är inte livet wondeeeerful!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback