lördag.

Igår hade vi en supermys kväll, massa vårpirr i kroppen hade jag! Premiär grillade fläskkotletter och haloumi, drack vin, satt i köket med massa ljus och njöt! Och så lyssnade vi på Ted Gärdestad så vi blev helt sommarkära! Popcorn och Million dollar baby i soffan. Det var fjärde filmen på en månad vi ser då huvudkarraktären dör, jag blir så irriterad på sånt! Jag har även kommit på vilket världens godaste rödvin är. Estola, Reserva 2004, I löööv it! Halva tog slut igår, idag tar resten slut :)

Nu sitter vi i soffan och vet inte alls vad vi ska göra. Är ju iskallt ute så ute vill jag inte vara. Men det är ändå soligt och fint. Ikväll blir det ev mer grillning, vattenpipa och drinkar. Måste hitta någon lekkamrat till kvällen :)

Lick me lika a lollipop ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback