måndag.

Sista dagen på påskledigheten, har varit helt underbart! Bästa dagen var helt klart i lördags. Jag och Johan åkte in till Gamla Stan och besökte Ben & Jennys glassbar :) Det var så gott så det går inte att beskriva, att orka hela var däremot omöjligt för mig. Vi mötte upp lilla Emma och Markus och tog en cider i solen på Flyt innan vi tog oss iväg mot Djurgårn. Jag gick liiite fel så vi kom till Skeppsholmen, jag kom på att vi gått fel när man såg Grönan på andra sidan vattnet. Egentligen visste jag nog att jag gick fel från första början, ville nog bara inte erkänna det.. Vi tog fäljan över, 40 kr var för 1 minuts resa. Lagom nödvändigt men det skulle blivit en himla bit om du skulle gått! Sen satt vi på vår brygga som nu har renoverats om till en riktigt stor en. Men vi satt där den gamla var förr, där vi firade vår ettårsdag och vi förlovade oss för snart 2 år sen :) Delade på en flaska mousserande rose och massa Cube. Någon picknick blev det dock inte, får ta den någon annan dag! Vid 8 kom vi hem, drack några drinkar och åkte sen till Jockes bror för party och utgång.

Igår satt vi stilla hela dagen, på pappas baksida i solen. Jag njöt varje sekund och fick faktiskt en hel del färg i ansiktet. Bosse&Bea kom förbi på påsklunch, eftersom jag och Johan kom oanmälda fick vi deras rester. Men det gjorde inget för jag fick min lax, saksamma om det är någonannans rester! Var även där på kvällen och grillade, tror att jag åt öven en halv fläskfile själv! Årets första grillning är alltid bäst!

Ikväll funderar vi på att gå på bio, skulle vara lite nice tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback