måndag.

Måndag igen och jag är helt död! Har sovit minimum inatt och har varit vaken sen kl 5 då Dori började skrika och vara jobbig! Förhoppningsvis får jag sluta lite tidigare idag eftersom jag ska hämta min skönhet, min lilla Picanto :) Sen är jag väldigt kluven om vad jag ska göra ikväll.
1. Köra runt, runt i bilen
2. Shoppa (har ett behov som måste stillas) 
3. Träna

Jag bode verkligen träna eftersom jag inte kunnat göra det på ca två veckor pga min dumma förkylning. Och imorrn och på onsdag slutar jag kl 7 så då hinner jag inte till några pass. Men helst av allt skulle jag vilja alternativ två på listan : ) Får väl se vad som sker..  

Kommentarer
Postat av: Emma

Kör du till Nacka får du kladdkaka (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback