onsdag.

Jag älskar att ha mycket att göra! Har visserligen inte mycket att göra men jag har hållt mig sysselsatt hela dagen iaf! Jag absolute avskyr att sitta och glo ut genom fönstret och inte ha något att göra. Men inte idag inte : ) Nu tycker jag att alla kan avsluta sina konferenser så jag kan möblera om tills imorrn. Sen är det bara en timme kvar! 

Är fortfarande rätt förkyld så det blir ingen "riktig" träning idag. Så dock göra min pilates och se hur det känns. Förhoppningsvis går det bra, isf blir det medelpass imorgon. Man kan fan inte slöa bara för att man är lite snorig och hostig! 

Detta är
biiilen som jag nu funderar på att köpa. Har inte helt bestämt mig än. Har iaf bestämt mig för att inte provköra min dröm peugeot för så fort jag tar på den kommer jag fastna och vägra köpa något annat oavsätt pris, månadskostnad och garantier.  

Tralalalaaaa : )

Kommentarer
Postat av: leelee

men vaaa??? ingen peugeot?????? =P

varfööööör? =)=)

2009-04-15 @ 22:36:28
Postat av: Annica

Men det var väl inge fel på den bilen? Söt ju!

2009-04-16 @ 15:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback