skärtorsdagen.

Det är sannerligen tur att jag har en sån smart och vettig vän som Emma som dissar vår vindate när jag är sjuk! Själv tyckte jag att jag visst kunde dricka vin idag. Har legat vaken hela natten och på morgonen har dom gjort rent vägen utanför med världens största och mest högljudda maskiner! Snoret bara rinner och huvet känns inte längre som en degklump, snarare en mina. Men halsontet är nästan helt borta :)

Väntar på att Alvedonen ska börja verka sen ska jag minsann storstäda! Måste passa på när man är har långledigt och hinner. Idag är första gången på flera månader som jag ser på Våra bästa år och det är sannerligen lika intressant som då :P Imorrse när jag gick upp stod det en flaska Asti på bordet. Johan har en surprise till mig imorrn som har med våra "52 weeks of naughty nights" kort att göra. Så jag måste se till att få snoret att sluta rinna, det är ju inte så porrigt!

Idag är HEAT framröstade som dagens städmusik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback