söndag.

Efter mitt tristess dampryck igår kväll kom Moe förbi och umgicks lite. Mycket trevligt! Ska försöka planera in en date med han och Sanja nu i veckan, skulle vara väldans nice! När han skulle hem fick vi skjuts till Jocke där det var party som vi joinade. Var riktigt trevligt och jag hittade en pudelrock skiva som jag fick lyssna på. Är väldigt sällan man får (jag får) välja musik hos honom så jag var riktigt happy när vi lyssnade på Whitesnake och Kiss : ) Kollade i hans "hunkbok" och jag hittade men favorit hunk på en sekund. David Lee Roth, dessvärre hittade jag inte bilden på Google så där missar ni något flickor. På alla kort på Google var han gamal eller hade massa hår på bröstet och det är jag sannerligen inget fan av!

Vi har ätit pizza till lunchute i soooolen, så får man göra vissa söndagar! Nu samlar vi kraft i soffan för att gå till Format och köpa läsk. Kommer nog sluta med att vi tar bilen iaf :P

Imorrn ska jag hämta min biiiil :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback