söndag!

En helt wonderful söndag har vi haft idag! Började med frukost i solen och planerade att vi i veckan ska riva den stora trädbusken utanför oss. Äntligen blir vi av med den, sen blir det förhoppningsvis en liten altan : ) Sen gjorde vi något annorlunda för en solig dag, vi åkte till IKEA! Min fina lampa gick sönder igår så vi åkte för att köpa en ny, galgar, grytunderlätt och servetter. Vi verkligen sprang genom gångarna vilket INTE var bra för mitt hjärta. Sen åkte vi till Görväln, köpte glass och promenerade längs strandkanten, jättefint var det! Vi hittade en liten strand med riktig ökensand som jag borrade ner fossingarna i. Blundade och låtsades att jag var utomlands. När vi kom till skidbacken var det fortfarande snö kvar så från öknen hamnade vi i Alperna. Mina fötter blev ganska fort till två isklumpar med flippisarna! 

Kom precis hem från Hammarby Sjöstad och Mutti. Bjöd in oss själva på söndagsgrillning : ) Och självklart ost till efterrätt! Nu måste vi köpa oss en Wasser max, det blir så grymt gott bubbelwasser av dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback