söndag.

Söndag och redan kväll.. Förstår inte vart dagen tog vägen. Låg i sängen och kollade på tv till klockan ett, kände att man lika gärna kunde göra det en grå dag som denna. Lunch och ett lååångt bad senare var klockan helt plötsligt halv 5. Vilket betöd att jag inte hann till Friskispasset. Brukar ta mig iväg de söndagar jag mår bra och är pigg :) Gick ut för att ta en promenad med det blåste på tok för mycket så vi gick i 10 minuter och satt sen utanför dörren och kollade på när Dori hoppade runt i buskarna. Så söt! Planerade även lite för hur vi ska riva bort buskarna och bygga staket nu i vår, jag hoppas även på en träaltan. Skulle vara lovely!

I fredags var det party i V-rås! Jätteroligt och ännu roligare att träffa lilla Lee-Lee igen! Var på tok för länge sen. Tokstollan mådde inte så bar på lördagen så jag, Johan och Simon var ute och promenerade i vårsolen. Sen åt vi lunch på den soliga balkongen och njöt av värmen tills det bar av hem till Estockolmo igen. Där väntade 50 års fest hos Mutti och Sten. Blev lugnare än jag trott vilket faktiskt var skönt. Var lite degiga i huvet efter fredagen. Fick skjuts hem av Kikki och Bernt så vi slapp sova på soffan ytterligare en natt. 

Jag hälsar "bajs" till min syster som shoppar hejdlöst utan att tänka på sin syster som inte kan det :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback