tisdag.

Idag var en väldans lugn dag, skönt så här efter långhelgen! Vi tog till och med frukostfika som vi ALDRIG gjort sen jag började där och sen en 45 minuters lunch! Jag fick sluta redan kl fyra vilket var skönt då vi skulle iväg på bilspan! Pappa kom och hämtade oss så åkte vi iväg till Sollentuna och Kia. Provkörde en liten Kia Picanto som det faktiskt lutar mot att jag ska köpa. Pappa och Johan röstar ner min drömbil Peugeot 206 10 gånger om :( Jag antar att måste tänka smart och inte bara på utseendet när man ska köpa en ny bil.. 

Ikväll blir det en underbar tv kväll i soffan! Först Ugly Betty och sen DUBBELavsnitt av Desperate! Helt lovely så här efter min supergoda baconsås. Nu ska jag läsa topp&hälsa dom damp ner i brevlådan idag.

Det är helt fantastiskt att jag inte har pms!! Kommer inte ihåg någongång då jag inte haft det. Istället känner jag mig bara überkär och kramig! Grattis folket!

Kommentarer
Postat av: Annica

Du förstår väl att jag kommer övningsköra med din nya bil sen? ;) =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback