tisdag.

Har sovit katastrof inatt och jag vill bara hem och lägga mig! Men helst av allt vill jag träna och bli fit på en gång! Måste gasa 150 hela vägen hem om jag ska hinna hem, hämta kläderna och iväg till träningen. Nu börjar jag påriktigt börja stressa inför examensarbetet, har inte alls varit det förns nu. Har idag exakt två veckor på mig och mina intervjuer är inte gjorda.

Av någon anledning fick jag för mig att gå in på SFGs hemsida. Och direkt fick jag en sån där "ååååå" känsla! Det var så mysigt på SFG!

Längtar ihjäl mig till torsdag eftermiddag då jag ska leka med Emma och fredag då jag, Ankan och Johan ska upp till laaandet : ) Lovely kommer det bli! Och massa speeed med Stens fyrhjuling!

Kommentarer
Postat av: Madde

Ett tips, ta med träningskläderna till jobbet så slipper du gasa i 150 ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback