torsdag.

Igår hittade jag en av mina klänningar på Gina och idag hittade jag den andra. Vilken lycka!! Jag hittade även en del annat som jag inte kunde motstå att köpa! En skjorklänning och en mörk jeanskjol. Nu väntar jag bara på att mitt paket från H&M ska komma och sen är det slut med vår/sommar shopping. Nu är min garderob mer än väl uppdaterad. Tog min skönhet in till stan, gud va smidig den var att köra inne i stan bland alla idioter!

Innan jag åkte in till stan uppdaterade jag mitt cv och skrev om mitt personliga brev som blev mycket bättre! Har skickat iväg det till ett ställe, finns inte så många intressanta anonser på ams just nu. Och efter utbildningen vill jag inte ha ytterligare ett skitjobb som jag vantrivs med! Ska slänga in mig på Monster nu också. Nu har jag börjat skriva lite på examensarbetet, dessvärre kan jag inte skriva så jättemycket eftersom jag ska ha båda mina intervjuer nästa vecka. Om jag har tur en imorrn så jag kan sammanställa det imorrn kväll när Johan ska på fotboll. Då får jag lite pluggro :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback