torsdag.

Wiio, ytterligare en underbart fin vårdag!

Idag har både jag och Johan klippt oss, shit va snygga vi blev! Blev lite kortare än vad jag tänkt men blev riktigt fint, kan ju dock inte ha lockigt hår på ett tag.. Jag tänkte jämna till luggen men när han skulle klippa den sa han "HUR har du klippt den här?!" En så ojämn lugg jag har har nog inte världen skådat förr, så den gick inte att fixa. Han sa att det bara var att låta den växa mer..

Hittade även en av mina vårjackor på 50% på H&M, 250 kr, superkap! Nu vill jag ha den blå jag spanat på, den är riktigt billig också! Jag vill köpa massa, massa, massa fina vårkläder men jag måste spara på mina pengar lite!

Imorrn bär det av till V-års och Lee Lees galej! TJOHO va kul!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback