tvätt & städ

Jag kom på att vi ska tvätta ikväll, typiskt. Så då tänkte jag att då är det väl lika bra att ta en storstädning till helgen. (Blev lite inspererad av Emma) Inte för att vi är hemma i helgen men jag hatar att komma hem efter att ha varit borta och det ser ut som kaos! Så jag tänkte städa idag för att njuta på söndag :P Om ni inte förstår det så bor en liten mupp inuti mig.. Jag hoppas bara att det är en söt mupp så folk har överseende med min muppighet : )

Jag funderar på om jag vågar kasta ut Johans halvruttna palm ur vardagsrummet. Jag vill nämnligen ha ett litet avlastningsbord i hörnet där den står. 250 kr på IKEA! Jag längtar tills vi kan börja spara pengar till vår nya soffa!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, det skulle vara fantastiskt mysigt! Det får bli en annan gång helt enkelt (:



Jag har förresten kommit på en fantastisk maträtt till på torsdag! Giller du inte örter, typ timjan eller så så får du säga till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback