Valborg!

Torsdag! Det vill säga sista jobdagen denna vecka och jag mår jätteilla. Man kan inte må illa när man ska dricka vin på kvällen! Undra om folk dragit med sig sjukdommar hemifrån hit och smittat ner mig, jag tror faktiskt det! Hoppas att det försvinner snart, ska ju leka med Emmaaaa ikväll!

Min kropp är totalt mörbultad idag, gick på skivstångspasser för första gången på en månad igår. Jag var verkligen kass har aldrig orkat så lite. Har ALDRIG skippat något på bisepsövningarna förr men igår var jag helt körd! Hoppas det går bättre nästa vecka! Men konditionsdelen på slutet gick riktigt bra!

Dörren är öppen så man hör fåren nerifrån hagen : ) Dom är så söta, förrutom den som geggade ner min tröja med grönt fårsnor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback