dumma unga Mills :P

Idag tog mina kockkunskaper tag igen. Eftersom vi ska börja äta soppa två gånger i veckan måste man ju prova lite olika varianter så idag mixtrade jag ihop en ny kycklingsoppa med bla. cocosmjölk, lime och ingefära, kanongott blev det! På torsdag blir det en ny variant på räksoppa!

Nu är min karl på träning, hoppas det går bra så det blir match på söndag. Själv tänkte jag ta mig ut på en lång cykeltur, det är så skönt att cykla och eftersom min är paj får jag passa på på kvällarna när Johan kommit hem från jobbet med sin. Undra om det räknas som bra träning innan man har råd med ett gymkort : )

Ibland ångrar jag mina unga dagar och att jag någonsin raggat i Väsby (förutom den kvällen jag träffade Johan såklart : )) Ibland känns det bara som en tidsfråga innan gammalt och nytt folk kommer stöta in i varandra. Och varför ska gamla ex helt plötsligt lära känna varandra och ens partners kompisar?! Kan inte folk hålla sig på sin sida och leka med sina kompisar. Har som sagt inte hänt något, ÄN, men ibland blir jag lite nojig :P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback