fredag!

Fyyy, vilken hemsk natt. För tredje natten i rad sov Johan på soffan pga att han är sjuk och mår jättedåligt. Han ska till sjukhuset idag : ( Vår toadörr gnisslar såfort man petar på den så varje gång han gått upp har jag också vaknat. Och så har jag drömt massa jobbiga saker och sovit oroligt pga dagens intervju! Drömde att jag satt i soffan och konstant tittade på klockan för att inte komma sent. Ibland när jag tittade på klockan var den 6 på morgonen och ibland 10.30 då min intervju börjar. Man skulle väl ganska snabbt kunna klarlägga att jag är grymt nervös inför idag!

Och vi har NOLL hemma som man skulle kunna kalla för frukost! Inte mackor, inte ägg, inte yogurt och jag gillar verkligen INTE filmjölk! Så jag kommer sitta där men en knorrande mage..

Denna fredag vill jag bara ta det lugnt. Är lite trött på frestandet efter Polen och räkbåten.
Men det är bara tillfälligt gott folk, I'll be back : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback