Hiphop Abs :)

Nu har jag faktiskt tränat i över 90 minuter här hemma i köket :D
Kollade in på youtube för att fösöka hitta någon bra pilatesvideo för att tagga upp min träning. Då hittade jag Billy Banks Ab-Bootcamp och HipHop Abs. Wiie, vad roligt det var! Provade även 20 minuter av någon annan video men det var lite mer kickboxnings stuk, så de två försa räcker. Så nu är det inge snack om löpning/cykling eller något annat. Nu är det 80 minuters Dans&magträning framför datorn som gäller om dagarna! Det tycker jag är mer än godkänt eftersom en danskurs kostar ett antal tusen och youtube är gratis! 

OCH... Jag gör inte detta när Johan är hemma. Skulle jag aldrig göra för han skulle mobba ihjäl mig så jag får göra det denna vecka när han är på träning och annars när han jobbar. Allt ska inte ens partner få se..

Nu blir det en dusch sen kanske lite mys innan det är sängdags : )  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback