lördag.

Jag är hungrig och orkar inte laga mat, visst är det typiskt när sånt händer. Jag ligger faktiskt i sängen med datorn eftersom jag leker låtsas sur på Johan (som mobbas) och inte vill sitta med honom i vardagsrummet. Men snart tar nog hungern över så jag måste gå ut. Vad mogen man är ibland :P

Ikväll är det the voice i Kungsan. Hade man varit 15 hade man stått och trängts med alla fjortisar längst fram. Idag nöjer vi oss med att sitta på sidan och ta en cider. Ska ringa och kolla om sis vill träffas innan de andra kommer in, älskar att vara inne i stan när vädret är som detta!

Ikväll betyder också att jag och Emma ska öppna Veronicas paket. Hon säger att vi inte ska vänta oss något storslaget men det är ju inte det som är grejen. Det är ju alltid kul att få paket av sin vän som lever på andra sidan jorden.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback