lördag.

Kom hem från vår mini spaweekend för någon timma sedan. Kom till Sätra Brunn vid 12 igår, åt lunch, badade, fick massage och c-vitamin ansiktskur. Badade lite med och drack cider. Drack rose och gjorde oss middagsfina på rummet (som det säkerligen spökade på), åt en fantastik middag och tjejsnackade sedan på rummet. En mycket mysig fredag med syster och mor!

Idag blev det frukost och sedan hemfärd. På vägen hem stannade vi även på Systemet där syster fick föra sin debut. Tror aldrig att jag sett någon le så mycket som hon när hon skulle visa legg : ) Fotodokumentation finns och kommer senare! Nu ska jag göra min iordning för att sedan åkte till Sjöstaden för lite födelsedagsmiddag och fika med the family. Sen blir det förfest och utgång med syrran och hennes vänner. Troligtvis till mitt älskade stureplan.. BLÄÄÄÄ. Men syster fyller 20 så hon bestämmer ikväll!

Men efter en veckas sömnbrist så lockar faktiskt sängen och en film vääääldigt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback