måndag.

Idag har jag varit lat som bara den! Sitter i soffan med mysiskläder och har gjort det sen jag gick upp imorrse. Det ända jag sysslat med är att lägga upp massa kort i bilddagboken ,får passa på att göra det ibland när man inte har något vettigt för sig. Har även läst en del ur min bok. Men just nu går det lite segt när det mest handlar om inbördeskriget, lagar och politik hit och dit. Men man måste väl ta sig igenom de delarna av boken också..

Har iaf fått två trevliga samtal idag. Det första var angående en arbetsintervju nu på torsdag :) Nyss ringde en kille från ett rekryteringsbolag som jag har sökt jobb hos och sa att 800 personer sökt tjänsten jag sökt! Han berättade att dom hade coachningsutbildningar på 3 månader som jag gärna fick anmäla mig till och dom gjorde det delvis för att "få ett ansikte" på några av de sökande. Och om 800 personer sökt jobbet vill jag faktiskt inte tro att de ringer till alla utan till några, till Mills :) Men först och främst vill jag ha svar från Adecco som jag kommer få denna vecka!

Nu ska jag hoppa upp ur soffan och hinna med ett 30 minuters träningspass innan jag hämtar Johan från jobbet för att handla lite mat.

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback