måndag.

Idag är jag snurrig i huvet. Inte för att jag är trött eller sjuk utan för att jag är så stört stressad och hyper! Idag, imorrn eller på onsdag får jag reda på hur det blir med jobbet på Adecco så jag kan inte riktigt tänka klart. Det känns lite som nu eller aldrig för får jag inte det här vill jag begrava mig under täcket och leva på A-kassan resten av året! Det tar för mycket att bli nekad gång på gång när man känner att man har gjort ALLT.

Något trevligare är att Johan troligtvis ska spela match nästa söndag : ) Halva Jets är skadade så de gamla "mästarna" har samlat ihop sig för att spela den avgörande matchen. Om de förlorar måste de kvala till superserien nästa år! Så jag ska ge allt igen och heja på. Älskar att se pojkarna puckla på varandra och så får jag träffa mina fotbollsfruar igen : )

Finns inte ens något att städa idag. Vad gör man om man inte kan leka hemmafru?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback