mina älsklingar är borta!

Nu har jag och Emma en otroligt viktig diskusion om soffor och soffbord. Det är bra att vi är på samma plan i vårt förhållande tycker jag. Om vi skulle bo ihop skulle vi nog ha mysigaste lägenheten ever!

Efter att ha halkat omkring 1000 gånger idag kollade jag under skorna. Hela klacken var borta och jag gick på en spik.. Så såfort jag kom hem åkte jag och lämnade in dom samt ett par andra. Mina vita och guldiga skor från Thailand gick inte att rädda :'( Klacken ramlade av på bröllopet och då de är från Thailand är klacken iskruvad ist för ispikad så jag kan inte ha dom längre. De är de vackraste skorna jag någonsin ägt!!!! 

Ikväll vill jag äta ost, ölkorv och kakor till middag. Men jag ska anstränga mig och fixa lite kyckling nu.

Jobb imorrn också! Tjoho!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback