onsdag.

Godermorgon sömntutor :P
Jag måste ju vara lite mallig nu när jag går upp kl 7 på monarna. Kommer dock inte vara så länge, nästa vecka kommer jag troligtvis ligga i sängen vid den här tiden. Om jag inte ska starta med morgonträningen nästa vecka. Idag blir det jobb till halv 5, och som ni märker sitter jag vid datorn idag! Konstigt nog är det bra för min nacke, har suttit och glott ner i skrivbordet både igår och i måndags så min nacke är stel som bara den. Fick lite massage igår av min love.

Så här ser min priolista ut till när jag får det där "Du får jobbet" samtalet som jag pratade om igår
1. Köp nya kläder för guds skull ; )
2. Skaffa ett gymkort och bli fit!
3. Köp soffan som vi bestämde oss för igår.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback