onsdag.

Idag är det en regnig dag. Då känner man sig inte lika dålig när man sitter inne hela dagen : )
Kl 2 ska jag till Arbetsförmedlingen på ett litet möte som jag blev kallad till i måndags. Sen blir det storhandling med mig själv eftersom Johan inte hinner med träningen. Men eftersom det är jag som skriver matlistorna för veckan är det bäst att jag handlar så allt kommer med : )
 
Inatt sov jag kaosdålig. Vände mig om säkert 100 gånger i timmen. Midori var i vägen, Johan var i vägen allt var bara fel. Och jag hade så stört ont i ryggen! Tror däremot att det är träningsvärk så det är ju bättre än att bara ha massa ont. Så ikväll blir det mer hiphop abs, detta är min tränings vändpunkt. Tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback