räkbåts tisdag :)

Idag tog vi den sovmorgon vi behövde efter att ha vaknat av hundar, tuppar och byggnadsgubbar tre mornar irad. Halv 12 gick jag upp, packade upp allt från helgen för att man skulle kunna komma fram någonstans i vårt lilla krypin. Nu sitter jag med datorn i knät och blir uppdaterad av alla bloggar, viktigt sånt där : )

Ikväll bär det av på räkbåt med Stefan och Sandra. Jag och Sandra delas samma passion för räkor så vi lär frossa på ordentligt! Innan det blir det lite förparty hemma hos dom och mitt stora problem nu är vad jag ska ha på mig. Är ju inte riktigt klänningsväder ute men jag vill ju vara sommarfiin! På båten är det även liveband och om regnat håller sig borta blir det bryggdans!

Inatt drömde jag igen att jag var hos Veronica och dök, mys var det : ) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback