söndag.

Igår hade vi en rikitgt trevlig dag/kväll på Grönan. Vid tretiden åkte vi hem till Lotta och Danne för att njuta av solen på deras megabalkong och några öl innan vi tog oss in till stan. femkampen gick riktigt bra och jag kom tvåa och vann på en gren en gosedjurs djävul. Jag fick maxpoäng så egentligen tycker jag att jag borde fått den stora men vinna saker är ändå alltid kul! Grymma revbensspjäll med pommes och bluecheesedipp till middag, kan ju inte bli med perfa för mig! Innan vi tog oss hem så skulle Johan kasta ner burkar för att vinna en pudel till mig. Vid banan stod det ett gäng killar som kastade 10 gånger om och just när vi stod där vann dom 3 st pudlar SOM JAG FICK :D Johan vann också en till mig så med fyra pudlar under armarna tog vi oss hemåt. 

Idag har vi tagit en sväng till Barkaby och spanat lite, blev dock inte mer köpt än en skiva till Johan. Jag hittade så mycket fina saker på Hemtex så jag fick panik! När jag får pengar säger jag bara. Efter det åkte vi till Siba i Bromma och köpte ett zoomobjektiv till systemkameran som blev 800 kr billigare med PK!! Har provat att fota lite och korten blir grymma! Nu laddas batteriet och sen ska vi på en fotapromenad innan lasagne middagen hos Johans päron. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback