söndag.

Igår blev inte alls som jag planerat :( Efter en veckas taggande skulle ju jag och syster på BarBrazil men det blev en lugn myskväll i soffan. Visserligen mysigt men inte lika mysigt när man varit beredd på att festa natten lång, skaka rumpa och dricka Caipisar.. Vet inte varför med jag mådde kasst hela dagen igår och drog en kräkolinen på förmiddagen. Då känns det inte så bra att festa. Framåt kvällen kändes det lite bättre och då fick jag panik på att ligga i soffan så jag tvingade med Johan till Kista för att shoppa. Jag kunde inte stå emot. En partyväska, en finfin blus och två stickade blev det. Nu vet jag ju att jag kommer få pengar från A-kassan så då tänkte jag "skit samma, nu kör ja" :) Sen blev det What´s happens in Vegas, Con Air, cola, ost och choklad i soffan resten av kvällen.

Idag mår jag bättre så vet inte vad som var fel igår.. Den stora matchen är idag Arlanda Jets - Djurgården. Mycket spännande ska det bli! Vi läste massa olika forum igår och vissa tycker att det är katastrof och fegt att ta in gamla spelare till den avgörande matchen och får panik. Andra tycker som jag - Är halva laget skadat så endast 15 pers kan spela är det väl SJÄLVKLART att man ska ta in andra så man kan spela en ordentlig match. Folk tror att Jets ska äga det är därför de klagar tror jag :D  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback